»Imamo najslabši javni promet v regiji, kar se kaže v zastojih tako na avtocestah, kot mestnih obvoznicah in nenazadnje v središčih mest. Tu bo nujno morala poseči država.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Občine same so marsikje nemočne. Ljubljana ima vendarle enega najbolje delujočih prometnih sistemov. Poseči bo morala država. Veliko težavo vidim v nedelovanju države.«
»Dokler ne bomo prometnega sistema videli kot celoto, ki jo sestavljata železniški in avtobusni promet, v mestih pa tudi nemotorizirana mobilnost, se bojim, da se ne bo nič spremenilo.«
»Vzgajamo nove generacije, navajene na avtomobile, in po navadi se učinek širše avtoceste ali dodatnega pasu nekje v od petih do osmih letih izniči. Se pravi, da si spet tam, kjer si bil.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju